Република Северна Македонија


Министерство за транспорт

  • Насловна
  • Министерство
    • Органограм
    • Раководна структура
      • Министер
      • Заменик министер
      • Државен секретар
    • Сектори
      • Поддршка на Министерот
      • Општи работи
      • Патен сообраќај
      • Железници
      • Европска Унија
      • Сектор за воздухопловство
      • Финансиски прашања
      • Уредување на простор
      • Документирање и управување со градежно земјиште
      • Нормативни и правни работи
      • Управно надзорни работи
      • Станбено-комунални работи и инфраструктура
      • Прекршоци
    • Државни советници
      • Советници
    • Органи во состав на министерството
      • Капетанија на пристаништата
      • Управа за сигурност во железничкиот систем
    • Независни оделенија
      • Внатрешна ревизија
      • Човечки ресурси
      • Стратешко планирање
  • Медиа центар
    • Вести
    • Соопштенија
    • Интервјуа
    • Покана до медиуми
    • Односи со јавност
    • Фото галерија
  • Огласна табла
    • Јавни oбјави
    • Испити
    • Јавни огласи
  • Регулатива
    • Градење
    • Урбанизам
    • Градежно земјиште
    • Патен сообраќај
    • Железнички сообраќај
    • Воздухопловство
    • Внатрешна пловидба
    • Станбена и комунална изградба и домување
    • Поштенски услуги
  • Проекти Светска банка
    • Проект за локални патишта LRCP
    • Проект за олеснување на транспорт и трговија TTFP
  • Финансии
    • Буџет
  • Јавни набавки
    • Огласи за јавни набавки
    • Склучени договори
  • Уредување на просторот
    • Планска/Проектна програма за планови и проекти
    • СОЗЖС
    • Завршени урбанистички проекти
    • Завршени урбанистички планови
    • Јавен увид
    • Стручен испит за урбанистичко планирање
    • Стручна и јавна расправа
  • Контакт
Николоски: Многу критичари има пред тастатура, но од експресниот пат Фариш - Дреново отстраниме материјал колку еден градски стадион да наполниме
30.07.2025

Ако не ја поместивме планината кај експресниот пат Фариш-Дреново, уште најмалку три години пат немаше да имаме. Критичари има многу пред тастатури, но од планината отстранивме материјал колку еден градски стадион да наполниме, истакна вицепремиерот Николоски во интервјутo за ТВ Канал 5.

 

“ Начинот на кој беше проектиран патот буквално висеше една цела планина над патот. Проектот беше дека треба да има заштита од челични сајли кои што требаше да ја држат планината да не падне на патот. Се спротиставив и реков да најдеме друго решение да ја поместиме планината и да го отстраниме тој материјал. Имаше скептици, но за жал после неколку недели се случи несреќата во Нови Сад со железничката станица.  И после тоа на тие скептици им се отворија очите дека тие системи на челични сајли можеби се добри на хартија и проектански, но за жал се случува тоа што се случува и да нема такви случаи да го отстраните тоа што може да е потенцијален проблем.  Дојде и вториот предизвик, не можеше да се минира затоа што патот е таков што преку мост се влегува во тунел и ако се случеше минирање ќе се срушеше мостот и тоа значеше уште три години да немаше експресен пат. Се најде инженерско решение, се донесоа машини кои буквално удираат во планината на дневна основа и се работеше околу 5 месеци.  Сликовито да објаснам се отстрани материјал колку да го наполните Градски стадион. Има критичари кои пред тастатура седат и не работат, ама ние работиме и еве резултатите кажуваат”  - истакна вицепремиерот Николоски.  



За нас

Раководна структура

Организациона шема

Кодекс за административни службеници

Програма

Останати линкови

Влада на Република Северна Македонија

Собрание

Влада на РСМ - Услуги

Останати линкови

Социјални мрежи

Facebook

Youtube